tisdag 2 september 2008

First day of school del två


-Nee, jag tänker inte heller vända mig om o vinka till dig mamma. TROTS att jag åker den förnedrande småbarnsbussen. VARFÖR får jag inte åka med mina brorsor? Livet är sååå orättvist.

Nej, sluta hoppas nu då mamma. Det blir bara jobbigt för dig. Jag skall iväg till skolan och skaffa mig ett liv efter det längsta sommarlovet någonsin. Gå och skaffa dig ett liv du med vettja!
-Ja, jag drog och klippte mig efter den svåra separationen. Min superfrisör, Bobby, hade blivit lite gammal tyckte jag. Har alltid varit hemligt kär i honom, men idag såg han gubbig ut. Han var fortfarande duktig i alla fall och visste precis hur jag skall/vill ha det. Det skall han ha cred för.

5 kommentarer:

Christian sa...

Lucas buss går i alla fall 3 minuter senare än Ludvigs buss så han får lite extra sovmorgon har han sagt!

Leila sa...

Nu får du bestämma dej, går du till Bobby för att bli fin i håret, eller för att dregla en stund..?

Anonym sa...

Heja Lucas Förnedring ska man inte ta ostraffat minsann

Victoria sa...

Bobby behövs!

Victoria sa...

Bobby behövs!