lördag 14 november 2009

International Day @WAB

Internationella dagen på skolan firades med internationell buffé och konsert av skolans studenter. En härlig dag med roliga outfits från världens alla håll och kanter. Jag hade givetvis på mig min sverigedräkt!


Conrad var den coola basisten i gänget för denna konserten. Han var riktigt COOL, söt också.



Här är Victor när han pustar ut efter konserten. Lättad och glad. Allt gick så bra.
Kolla in "Da Man" bakom Victor!!! Shit, vikken snubbe! Hoppas det inte är en framtidsbild för Vicke-viking!



Victor on stage with his buddies. Dom var superduktiga!



Innan scenframträdandet var det internationell lunch. Rätter från alla världens hörn, hemlagade, serverades till alla elever och de nyfikna föräldrar som var där trots vädjan om att de vuxna skulle stanna hemma iom svinis. Nåja, stämningen var på topp och Wangans bullar gick som smör i solsken!
Ollie har lassat på rejält och Axel ser så glad ut han bara kan, coolt att han valde vara svenne för dagen då hans pappa faktiskt är amerikanare. Kul att kunna välja, jag var värdinna vid det svenska bordet, nästa år får jag väl stå vid det finska om rätt ska vara rätt...


Här kommer en riktig svennebanan. Urtypen för svensk viking! Hungrig var han också!

2 kommentarer:

Leila sa...

ÅH, vad trevligt det ser ut! *längtar*

Ingen Mr Rose nånstans...?

Victor sa...

FAN VILKEN SHOW! haha