måndag 3 januari 2011

Nu börjar det!

Nu börjar mitt liv 2011!
Har haft en underbar jul och nyår tillsammans med familjen. Mamma, Lars och E har vi vinkat av på flygplatsen och nu är julen så gott som bortstädad.

2011 har börjat!
Jag är så nyfiken på vad som kommer att hända iår! Jag tycker mig se massor av ljus och glitter på andra sidan dörren. Hoppas det inte är något annat än glädje.

Vad jag vet är att jag kommer att få ägna mig mer åt hemmet. Jag har nämligen vunnit tillbaka makten i hushållet trots att striden varit svår och att jag tappat hoppet/förståndet så många gånger. Nu har jag intagit det mesta av, sedan år, förlorad mark.
Jag vet att det kommer att bli tungt att få trupperna att vänja sig vid de nya vindarna i huset, men jag ger inte upp så lätt. När allt kommer omkring så har jag fortfarande städhjälp här två dagar i veckan.

Kram på er alla som följer denna blogg. Snart kommer även den att få ett nytt liv. Vänta bara!

4 kommentarer:

Leila sa...

Hur gick det med brödet?

Christian sa...

Fantastiskt....det finns bara ett passande ord och det är FANTASTISKT! Största problemet var att det tog slut så fort. Imorgon bitti har det utlovats nybakat bröd.

Heidi sa...

Superhäftig frisyr nu ser jag fram emot en bild av dig och med den uppsättningen. Det verkade ju inte så svårt ;-)
Kul med ett nytt år, hoppas få se er i sommar.
Kram Kusin Heidi

Bella sa...

Vad har du omstrukturerat? Bytt hushållerska? Har hört att det varit lite problem med Vangan.....Leila skvallrat...