onsdag 11 januari 2012

Tattoo...ta buuuuu!!! NOOOoooo mina idoler!!!! F...K!


Ok, jag vet inte om det är min eller deras dagsform, men vad jag vill gå och dö när jag just sett Van Halens senaste musikvideosläpp "Tattoo". Kändes som om jag gått ett varv runt jorden, nä, som om jag varit ute och irrat i öken ett helt LJUSÅR och kommit tillbaka förvirrad och skrämd till åttiotalet fast alla blivit hundra år gamla där och jag med. Ett skräckscenario. Ett bevis på att man inte är odödlig som man trodde på den tiden man lyssnade på övercoola David Lee Roth. Nu inser jag att det är tid som flyr och rinner mellan mina fingrar, för hela coola gänget ser ut som vaxdockor från Madame Tussauds och gaga-sjunger/dansar med lyckopiller i mungipan. Good for them, bad for me! Hoppas verkligen resten av skivan låter lite fräschare, det är ju trots allt 2012 nu, det har t o m jag noterat!

3 kommentarer:

Leila sa...

Såja såja, allt har SIN tid. Det är bara att gå vidare ^^

Christian sa...

david Lee Roth har ALLTID sin tid. "Stop dream and start drivin...."

Christian sa...

Tattoo var ju skitbra ju! 2012 är det nya 1984 har du inte fattat det? Van Halen rock on..... I love!