tisdag 14 februari 2012

Valentine


Dessa tulpaner har stått hela helgen och blommat på köksbordet med virkat hjärta. Jag var bara tvungen att provvirka ett hjärta för at se om det blev sött, och det blev det tycker jag!


Här är min Valentino! I knäet sitter en annan kandidat.


Dessa blommor har jag levererat till pojkarnas skola idag. Jag köpte en var till både high school och middle school för att ställa på disken vid respektive reception. Må tro vad glada de blev! Men så är det världens bästa skola också! Ser ni vad fina de virkade hjärtana blev? Tack mormor för att du lärde mig grunderna i virkning! I love you!



Här sitter ännu en kandidat och läser matematik med CK.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Happy Valentines day allihopa.
Ser att ni mår bra om bilderna är färska. Ska bli kul att du kommer hem

Leila sa...

Och du är min Valentina! <3
Bertil hälsar och undrar om han har fått konkurrens?

Victoria sa...

Böööörtiiil! Min älskade lilla väskboa! Ingen slår honom på fingrarna...