onsdag 3 februari 2010

GrammyGalet!

Grammygalan tittade vi på igår, nedladdad helt utan reklamavbrott och med snabbspolningsmöjligheter när det blir tjööötigt. - Country och sånt.

Gaga och Elton. Oväntad kombo men ashäftigt! Gaga är helfestlig och Elton är typ forever KUNG. Vilka dojjor hon hade! Bra.

Beyyan är som vanligt helt felfri. Sjunger jävligt bra och dansar samtidigt. Snygg som ett bombnedslag, en riktig läckerol. Ger allt på scen och har så många bra låtar. Hon åker snabbtåg just nu. Bra.

Kvällens överraskning. Inte lätt att komma efter de där brudarna, tänkte jag när Pink äntrade scenen. Till min förvåning tog hon hem hela showen! Vilket framförande! Sällan sett nått så snyggt och oväntat förrut. Bäst!

Sen var det väl inte mer att orda om. Visst Fergie och grabbarna var där o sjöng. Bra, men helt vanligt. Eminem i mitt hjärta. Han får ett hedersomnämnande. Vet inte varför jag gillar såna killar, I just do. MJ´s kids, Paris och Prince: Poor kids. Nu börjar deras cirkus. Den som MJ gjorde allt för att de skulle slippa. -Tjolahopp! (ett heja-rop till MJ när han vrider sig i graven)

Nu skall jag ner och kolla på Am IDOL!!

1 kommentar:

Leila sa...

Rio och jag håller oss till Extreme Home Makeover på eftermiddagarna, den är så bra att sussa till :D