måndag 1 februari 2010

Embassy House


Change For Life! Lite "hlp" är aldrig fel.
Här är vårt stånd på marknaden.


Idag stod jag med Change For Life-folk och sålde så här söta ugnsvantar på en marknad i stan som hölls på Embassy House. Förkläden och vantar i alla möjliga pastellfärger. Nu har jag både röda och rosa hemma!


Det var massor av intressanta "Vendors" där och naturligtvis handlade jag massor. Presentpapper, fortune cookies, smyckes-set made by snö of sweden for Change For Life, en söt dockfamilj och den sköna väskan i tung siden med bruna/rosa medaljonger.

Idag har hundarna fått klorna klippta. Hundstegen hörs knappt på golvet längre. Skönt! Tycker nog alla.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Leila sa...

Sååå söta grytvantar! Vill ha!! :D

Christian sa...

Bree: Hur mycket sålde du till andra? Det ser ut som om du handlade det mesta till dig själv.

Victoria sa...

fniss... men de var sååå söööta! Och jag vet att du vill att jag skall stå i köket med rosa grytlappar och ta ut cupcakes ur ugnen! "wink, wink"