söndag 27 juli 2008

Mamma Mia!


Idag har jag städat nere hos oss i källaren. Tvestjärtarna gillar att bo med oss trots att vi slår ihjäl dom så fort vi kommer åt. Lucas krossar dom med händerna helt brutalt. Han fick femtio öre per styck. Han har idag tjänat fem spänn på denna sport.
Det var besök här idag också. Tord kom förbi med tre av sina söta kids. Emanuel,13, hade blivit så himla big(lika gammal som min Vicke). Herman, 5, ser ut som sin gulliga storebror, Richard och sist och faktiskt minst, lilla coola Esther, som vägrade att släppa far sin ur sikte. Dom badade och fikade i hettan som var mitt på dagen.
På kvällen åkte jag, mamma och syrran på bio. Jag träffade Waaaaall-EEEE! Mamma Mia såg vi och den var så där bra som bara en film med Colin firth, Pierce Brosnan, Stellan Skarsgård och Meryl Streep kan vara. Filmen hamnade helt klart på min top-fem-lista! Jag är så lycklig! Mys-rys. Ck, du måste köpa med filmen hit när du kommer!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

När katten är borta dansar råttorna på bordet...Mamma Mia vad jag blir avunsjuk /CK

Anonym sa...

När katten är borta dansar råttorna på bordet...Mamma Mia vad jag blir avundsjuk /CK