måndag 31 maj 2010

Gör om!!!!

Har idag umgåtts hett med en worker som var här och bytte en trasig lampa i trappen. Jag kan förkorta historien med: En gång var han här två gånger...

Och imorgon bitti kommer målarmästaren hit och gör om jobbet i Luddes rum!

Det visade sig att jobbet var slafsigt utfört och det syntes först i dagsljus nu på måndagmorgon när jag skulle ta tag i inflyttningen. Jag vet att jag sa att jag skulle göra det redan i helgen, men då glömde jag hur mycket kinesfärg luktar och hur länge lukten sitter i.
Vi har vädrat hela helgen och bara varit inne och stängt till litegrann bara på natten eftersom det varit lite regnvarning.
Målarn och jag ska ha så kul ihop, skratta, dricka kaffe och mysa. Det kommer att se ut som i videon med Lasse Holm ni vet den där "Är det det här du kallar kärlek?" ! Eller vad tror ni?

2 kommentarer:

Leila sa...

Ägna dig åt din hatt nu, istället för att reta upp dej på kineser, dom förändras ju aldrig och du borde väl vara van vid det här laget! ^^

Anonym sa...

Det finns ju massa "Mette marit" eller "Beckham" fjäder hattar på samma våning Wii spelen på Silkan, kolla där. Sen tror jag at vi såg dom på Yayi, markanden vid Kunlun. Deom är super, fråga Elvira!
Kram