måndag 25 oktober 2010

Oh, la la!


Vi blev fotade i en säng vid entren.

I lördags var vi på en helt magisk tillställning på Beijing Hilton Double Tree Hotel.

En gång om året bjuder Champagne and Caviar Club in männen att delta i sällskapet. Denna gång byggde kvällen på temat "Sweet Dreams". Jag var iförd cocktailklänning i tyll och spets med midnattsblå sidenbotten, spetshandskarna gjorde susen! CK var stilig som vanligt i smoking. Han är som gjord för det plagget.
Ja, jag undrar varför vi inte är så här fina jämt? En sketen tisdag på ICA Maxi skulle väl förgylla de vardagliga inköpen och skapa glädje i dessa utstyrslar?
Min cooliga sextiotals hårstil och eyelinern var också så kul att ha! Mad Men-inspired!

Hur som helst så var kvällen underbar! Hela balsalen var uppdukad i sektioner med bordsplacering där varje bord såg ut som en lyxigt bäddad säng. Vår "säng" hette A Midsummers Nights Dream. I mitten av salen fanns en scen som såg ut som en himmelsäng. Där stod ett vackert Ballerina par och dansade balett i så skör och romantisk stil att man bara rös. Belysningen var dämpad och stämningen hög. Behöver jag säga att champagnen flödade?

Tänk filmen Eyes wide shut, utan porr då förstås. Nästan så surrealistiskt kändes det. Jag hoppas verkligen CK bloggar mer om saken för han tog lite bilder med mobilen som kanske inte blev helt bra, men nog så värda att se!

Oh, ja, jag hade även målat naglarna i en helt fantastiskt snygg stil. Midnattsblå med guldkant. CK har bild.
Humöret var på topp ända tills vi ramlade innanför hemmets dörrar, jag tvärsomnade före klockan ett med ett leende på läpparna och vaknade nästa morgon som en prinsessa, så det så! (Om det var någon som trodde något annat!)

Beijing när det är som BÄST!!!

6 kommentarer:

Leila sa...

Det var den tjusigaste bilden jag sett i mannaminne!
Och precis som du säger: Varför ser ni inte ut så där ofta(re)?
Fast å andra sidan, vem orkar?^^

8B castensson elsa sa...

NI ÄR URSNYGGA!!!!!!!

Kramar Anna
Saknar dig!

August sa...

that's sooo glamourous!
jag vill visa den för alla och säga att det där är min syster.

Anonym sa...

Fy fan vad snygga ni var!
Puss Viktoria

Paulina sa...

heeej!
Åh va kul att jag hittade till din blogg igen:) hittade länken på vickans blogg.
Ett sånt där event händer bara i Kinat,supersnygga!
Ha det toppen,kramar

Jessica sa...

Wow!

Det där verkar ha varit en kanonfest!

Härligt foto och klart annorlunda posé än de festfoton man är van att se.

Men så är det i Kina också. Där kan allt hända.