söndag 31 oktober 2010

Tygis!



Mitt på dagen beslöt vi oss för att ta en sväng ner till tygis, det var ett tag sedan sist. Vi åt lunch först på Lets Burger i The Village. Ett billigare alternativ skulle ju givetvis denna gaturestaurang ha varit, men kanske inte lika aptitretande...



Ja, jag älskar verkligen Tygis! När man väl kommit fram efter en timmas bilköer och annan trängsel, (vi såg en krock med hela kitet, dvs Trött Polis, Arg bilist, Ursinning bildrulle, Publik och två bilar som glidit alltför nära varann på parkeringen där det alltid händer grejer och där jag alltid brukar stå... ) så är man i sjunde himlen.
Jag skulle kunna köpa med mig halva marknaden. Synd att jag inte kan sy bara...

Som jag sa till CK när vi gick där och facinerades: -Det här var Annelies och min bästa lekplats i hela Beijing!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Victoria. Tittar in på din blogg då och då. Härligt att se hur ni har det där borta. I dag är det ett år sedan vi kom t Kina för andra gången o nu är vi här...lite galet och jag måste erkänna att jag saknar gänget och Beijing men trivs här!
Tygis....Jag SAKNAR massor! Det är något spec med det stället. Mycket speciellt! Jag vill dit NU!!!!!
Kramar på er och krama dina killar! Sanna

Leila sa...

HaH! Du tycks ha hittat band och knappar och tråd igen, ujujuj, vad vi ska tillbringa tid där!^^