torsdag 18 oktober 2012

Brevet från Lillan

Just nu sitter jag och stirrar mig blind på julsidorna på pinterest. Jag ÄLSKAR ju julen!!!! Den är snart här och då är det så mysigt och fridefullt! Killarna tycker att jag är helt galen och har hotat med hemfridsbrott om jag spelar julmusik redan och jag har faktiskt hållt mig. Än så länge. Julsidorna på nätet har varit en fin tröst i mörkret och kylan nu när, som jag trodde, inte tvättmaskinen dykt upp. Berget av tvätt i tvättstugan ropar på mig därnere och jag kan inget göra. Imorgon, har de lovat mig, så kommer det en splitterny maskin efter det att jag fått ett klassiskt hysteriskt TaiTai utbrott i förmiddags. Jag önskar och blundar och önskar och blundar....


1 kommentar:

Leila sa...

Guuuud, vikken söt bild! Pinterest?
*Håller tummarna för att du får din tvättmaskin i morgon.*