torsdag 28 januari 2010

Bara början...eller en bra början?

Hej!
Klockan är inte tio än och jag har redan hunnit massor!

Skjutsat alla barnen till skolan
Tvättat bilen
Slösat 2100 rmb på Luddes datorreparation
Fyllt upp Lucas smartcard som låg back med 800..suck...kakor och pastry...WHY???!!!
Tagit ut mer pengar på Lane Bridge-bankomaten
Köpt blommor till Anna, grannen som fått en bebis
Gett Ayin lön
Gått ut med hundarna
Slängt in en tvätt
Vikt en handdukstvätt och lagt in i skåpet (så coola nya handdukar jag köpte på en askul marknad igår)
Kollat mina käras bloggar och kommenterat
Ätit frulle och kollat Today Show
Betalt telefonräkningen
Ringt och klagat hos management office på skrikiga nattvakter och deras förb/#(")#%ade walkietalkies
PUST!

Hur skall det sluta idag? Jag som inte sovit en blund i natt!

6 kommentarer:

August sa...

gillar "Kollat mina käras bloggar och kommenterat"
sånt är viktigt.

Victor sa...

Bahahahaha, vilken morgon.

Leila sa...

Du måste nog vänja dig vid att ha en rockstjärna i huset och inte vänta på honom efter varje gig...

Victoria sa...

Herreguuud!!! Vilken rolig dockusåpa:
-ROCKSTAR MOM!!!

Christian sa...

Jag har jobbat från kl 08.20-23.53 med 1 timmes avbrott för lunch...daah

Victoria sa...

En hel timmas lunch?! Önskedrömmar...