tisdag 26 januari 2010

Kvällslekar



Detta är vad jag vill ha idag men inte har tid med. Efter ett dygn med låst ryggrad, den allra översta delen, är man ju ganska stel. Magiskt nog vaknade jag smärtfri i morse. Nu har jag bara en sån där konstig träningsvärkskänsla där. Stack och sprang på rullbandet direkt efter frullen och efter det hade det suttit fint med massage...men, men, någon dag ska jag nog fixa fram lite tid till det också. Det gäller ju att prioritera.



Visst är det trist när det händer? Att bläcket är slut i skrivaren! Fick ta mig ut på stan för att jaga rätt på nya patroner... Inget roligt mission. FYI: 99 rmb/styck.



Köpte film när jag ändå var på LIDO. Har kollat på grodan och prinsessfilmen ikväll med Ludde och Lucas. Söt.



Här är mitt senaste plånboksfynd! Tre söta färger, riktiga karameller! Måste ju roa mig med något ikväll när maken är ute med en massa ryssar på krogen. Vet inte när, hur eller i vilket skick han kommer hem? Bävar.

2 kommentarer:

Leila sa...

Vääldigt söta plånböcker!
Nu blev jag så sugen på lite vårfärger och solljus, för att inte tala om alla filmer som har kommit där ^^

August sa...

SÖÖÖÖTA PLÅNBÖCKER!! :)