måndag 25 januari 2010

Ja, just det! Jag fyller år snart! Önskedrömmar...

Går runt och drömmer och önskar. För vad vore livet utan drömmar? En del realistiska och en del redan uppnådda och ganska många helt galna, här kommer ett urval:


Dröm # 1, (kommer att gå i uppfyllelse, hurra!):

Om 3 veckor åker vi till Singapore för att ta oss vidare till paradisön Bintan. Där stannar vi i några dagar för att bada och slappa. Därefter åker vi tillbaka till Singapore och lever citylife i ett par dagar innan vi flyger hem till köldhålet igen. Tror ni jag längtar?


Dröm # 2
Den här boken vore inte så dumt att ha i köket! Ett sant statement som klart indikerar förväntningarna på menyn hemma hos oss. Finns en volym två också. Har ni inte sett filmen om Julia Child? Mon dieu!


Dröm # 3

Denna kropp, (fniss, har jag ju redan kom jag på!) men framför allt denna klänning! Ljuvlig! Godare än semlor!


Dröm # 4

En välklädd man fixade jag för någon vecka sedan genom att tömma kontot fullständigt på Ben Shermans toppenbutik! Faan, vad snygg han är, Da Man. Synd bara att han glömmer det ibland, men inte jag! Skönt att det är lönedag idag!

Dröm # 5

Har nu gått och rasslat med min billiga kopia i flera dagar. Önskar mig en rejäl uppgradering. Är det inte vackert, Bulgaris Allegra bracelet. 200.000 rmb.
Önska kostar ingenting.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har inte funderat på att åka till Forshaga istället. Där finns det lyxvåning, jättegod mat och så kan man göra egna smycken istället för att köpa

Christian sa...

Du fyller väl 29 år och är helt oerfaren...jag tror att jag kan lura upp dig på en lunch på kantinen på jobbet. Där lär man sig att uppskatta vardagsmaten hemma kan jag säga!

Leila sa...

Huuu vad bortskämd du är...