måndag 25 januari 2010

En helt vanlig måndag


Lucas i skolan, läser och myser i soffan med sin "Buddy", Oscar.

Stack till WAB på morgonen och stod i shoppen ett par timmar. Fick där en sån sjuhelsikes nackspärr utan förvarning och på mindre än en halvtimma! Låst! Faan, vad gammal jag är!
Gick sedan över till elementary och kramades lite med Lucas som hade rast. Han är det goaste jag vet. Suck!



Igår var vi lite trötta, men lyckliga. Helgen har varit komplett för Lucas. Hela lördagen var han på kalas med bio, kareoke och sleepover. Han hann knappt hem förrän Henry ringde på dörren. Han stannade till klockan fem... Och jag (mina nerver) hade överlevt Victors bravader på Vic´s (en nattclub i stan) samt en middag på kinesrestaurang, av och med kineser. -Happy!



Sedan var det bara att sätta sig i soffan och "feel good" med hela GLEE-gänget. Jag ÄLSKAR dem allihopa! Vilka kläder! Vilken musik! Vilken show!
Ludde har varit "busy" med sin Glee-club på wab hela söndagen. Om ni inte visste det, så är han med i dramagruppen på skolan och "the Show" comes up in two weeks! Vi förväntar oss en Glee-show, minst!



Victor, fick mersmak av Beijing nightlife från lördagen och stack till en annan skum bar på söndagkväll. Där uppträdde SAOSIN, ett band från USA,CA. Ett av förbanden var från WAB och givetvis är man där och stöttar om man är hängiven music-wab member! Han kom hem i taxi tio över tolv och då var jag vaken kan man säga! Själv var han lyrisk. Backstage med bandet, autografer, t-shirts, eftersnack mm...
Tack och lov för att Glee är ett sånt lättsamt program som gjorde att jag bara tänkte på regnbågar och fjärilar när Victor inte kommit hem vid midnatt.
Nu börjar killarna trilla in genom dörren och det skall fikas. Bäst jag går ner och kontrollerar(regerar) i köket.

4 kommentarer:

August sa...

glee äger men mamma och pappa tycker det är larvigt :(

Leila sa...

Ja, jag tittar hellre på Dr Who än på Glee, och då förstår du kanske mitt intresse...

Victoria sa...

Favorit-avsnittet, än så länge: När Kurt blir kicker och dansar "single ladies". Jag vill också dansa med honom i hans källare till den. Verkar tryggt och roligt, helt safe!

August sa...

Kurt är bäst!