onsdag 10 november 2010

Grattis Pappa! I know it seems a tiny bit early...


...but what the hell, Christmas is officially here! Merry Christmas y´all!

Neeeee... Vänta lite nu. Det är ju min papi som fyller år idag! Grattis PAPPA! Jag längtar sååå efter dig och tänker på dig varje dag. Önskar verkligen vi kunde bo närmare varann så vi åtminstone kunde spontan-dricka kaffe ihop. Det är nog det ända jag ser fram emot när vi flyttar hem igen. Stor kram på dig! Killarna längtar också och undrar hur du har det.

I väntan på det (hemflytt) sitter jag här på kontoret (inte toan, som jag brukar kalla mitt kontor när jag skall läsa lusen av något av barnen och vi är borta) och längtar efter JULEN. Ett något mer annalkande och realistiskt event.

Sitter och surfar på julsites, drömmer och blir alldeles jul-yr. Så mycket fint det finns!
Ja, officiellt börjar julen idag hos mig, men inofficiellt bankar den på i mitt hjärta året runt. Jag har så fina jular bakom mig från det jag var väldigt liten och så många fler framför mig som jag skall försöka göra det bästa av!
Känner mig så välsignad som har en så mysig familj, både här och i Sverige och alla gillar vi julen, kanske på olika sätt. Pyntet, maten, baket och hemligheterna. Jag köper hela paketet! PAKETET! Nu fick jag till det! Ho ho ho!

Vad avundsjuk jag är på att ni fått snö i Swe!

Saknar en pysselkompis här i beijjan som injicerar mig med idéer och som man kan tjöta med medan man får till nått kräks-sött. Tur att jag fortfarande tycker att Myself är ganska trevlig att ha att göra med, vi tycker ju så lika! Och så kommer ju pojkarna hem från skolan och Ludde är en riktigt go pysselvän! Synd bara att han har så mycket läxor...fast det kan jag ju inte säga till honom.
Jaha, coffee break is over, back to Christmasverkstan!

Inga kommentarer: