lördag 13 november 2010

International Day @WAB 2010



Så var det dags återigen att damma av sin Sverigestass! Koreanskorna vinner överlägset med sina vackra klänningar, en och annan snygg geisha-girl syntes också. Sverigebrudarna är inte så romantiska i looken, men visst ser de äkta svenska ut!! Jag såg många otroligt häftiga nationaldräkter i fredags. En tjej från Hawaii i riktig hulahuladress, en kille från Spanien i poncho och cool hatt, en same och en indian (vad lika de är!) m m. Otroligt kul att få uppleva och se! Lusekofta, arabklädnad med sjal och allt, kanadensiska gränspoliser, holländska fotbollsfans och ännu mera!



Här står jag och promotar vad det svenska köket har att erbjuda. Wangans kanelbullar säljer sig praktiskt taget av sig själva, de är wab-berömda vid det här laget!

Vilken samling matstånd! Hela gympasalen blir en gång om året en matmarknad utan dess like med maträtter från i stort sett hela världen!

Vi hade inte bara fromma buddhistmunkar på besök på campus utan även självaste NASA Astronaut, Commander Mark Polansky, på besök. Visst matchar vi varann! Han var på besök på WAB för att hålla fördrag för eleverna i serien "Distinguished Speakers" som WAB håller i. Bl a har Jane Goodall varit här i år igen och många sportatleter m m.

I LOVE WAB!!!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Christian sa...

I love you i Sverigedräkt!

Mats sa...

Hej har du en Sverigedräkt, snyggt.

Unknown sa...

Alltså, varför får killen i blå overall så mycket uppmärksamhet.
När jag hade vit overall på mig på teknis så fick jag aldrig så mycket uppmärksamhet :-P :D

Men jag håller med om att ni matchar varandra fantastikt bra!

Christian, skall vi inte börja med overall på jobbet?