torsdag 7 mars 2013

Parade's End


Se den! Sitt inte bara där och glo! Ladda ner den genast och tryck på play! Men se för guds skull till att ha alla avsnitt klara och nedladdade först, för du vill se alla på en gång. En sak till. Skicka iväg alla som inte vill se den till månen. Du vill inte bli störd. Dra ur telefonen och ha mobilen urladdad. Se till att du har kissat både dig själv och hundarna och att du har något att äta vid tv:n för DU VILL INTE BLI STÖRD! Den här miniserien på fem avsnitt vill ha din uppmärksamhet. Checka ut från verkligheten och kliv in i den engelska sen-Edwardianska upper class eran, pendla mellan Londons kullerstenar och Yorkshires gröna kullar och gods och du blir genast nöjdare med tillvaron!
Med hopp om snar bättring,
Victoria
similia similibus curantur

6 kommentarer:

Leila sa...

Mitt älskade hjärta! Du vet precis hur man muntrar upp mig så man glömmer rusk och slask och tillfälliga krämpor!

August sa...

Ni måste kolla på Les Revenants! Supercool fransk serie!

August sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Victoria sa...

will do!

Leila sa...

Jag är för gammal för zombies, är ju snart en själv jue...

Leila sa...

Men nu har jag tittat på Parade's End, och njäääee, inte riktigt min tekopp. Dessutom tycker jag inte att han är snygg alls! :P