tisdag 23 april 2013

Victors nya lya

 Här kommer lite  bilder på vår lägenhet i Stockholm som den såg ut på hemnet där vi hittade den.
Planritningen stämmer väl sådär lagom bra har jag förstått....


 Köket går i den här stilen, jaha... Vi får inte plats att äta här allihopa. Men vill vi som är såna härliga individualister äta tillsammans?öööö...


Här är ett av sovrummen, det lilla, tror jag. Det andra har ett burspråk har jag för mig, eller är det det här, fast bilden är skev? ööö...

Ja, som ni förstår av min torftiga text är det inte mycket jag har förstått av vad vi har gett oss in på egentligen, men nu är det gjort! Det känns härligt med tak över huvudet och vi skall ta oss an det med glädje! Den 18 juni är det tillträde och vi ser fram emot detta!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det ser bra ut! Grattis!
Jag kan tänka mej att bo där ihop med Victor?

Anonym sa...

ser ju mysig och himla fin ut! Lyllosar!! I´ll be there plenty! Tante E

Victoria sa...

Det blir värsta party våniningen! Alla får komma!
STHLM Studio 54/24/7

Leila sa...

Dä blir finnt dä! Jag kommer! :D

August sa...

Jag kommer också. Att bo där.