onsdag 14 januari 2009

dunjackor


Denna dunjackan är förvisso, för mig, den enda rätta. Fast den skall vara röd då.

Moncler forever.

Var på ett riktigt roligt ställe idag där dom sitter och syr upp dunjackor på beställning. 200 rmb för en jacka i vad du vill för modell. Ett riktigt fynd! Min kompis har beställt en jacka/kappa som blir klar på fredag. Skall kolla in kvalitén på den så får vi se om jag syr upp en skojig jacka i läcker färg!

Sedan var det Mrs Shannen(ett amerikanskt fik) till lunch. Var där med några väninnor jag inte sett sedan före jul.(Anna Clarin, Malou, Anna Castensson, Anna Jober, Lotta Jensfeldt, Kristina Möster) Det var mysigt att få uppdatera sig lite. Malou skall åka till SWE i morgon och vara där i fyra veckor varav en vecka i Italien(åka skidor). Låter inte tråkigt, tycker jag.

Skall nu susa iväg till WAB och undervisa mina elever där. Bråttom, bråttom!!

Inga kommentarer: