måndag 26 januari 2009

Nyårsbilder från hemmet


Nu är apelsinerna billiga. CK pressar färska varje morgon. Jag tror vi har ett ton hemma!

Det doftar kanel och stjärnanis(kungen av Danmark, typ) i hela köket!


Givetvis fortsätter dofterna in på toan, där jag gjort ett litet arrangemang för allas välbehag.


Kolla in den superfina pjäsen med kallor i! Visst är den underbar!


Magnifik munblåst vas med väldoftande vita liljor. Väger bly, men ack så vacker! Måste sluta kolla på sjuttonhundratals-kostymfilmer! Men jag blir ju inspirerad!

Ja, det var allt för idag. Har bara varit inne och myst idag. Kollat på "Slumdog millionaire", bra film. Väcker ingen feelgood men dock en debattkänsla hos mig.

3 kommentarer:

Christian sa...

Vilka stileben! Jag som sett allt på plats kan bara intyga att det ser ännu bättre ut i verkligheten. Vi hade det riktigt mysigt på middagen igår. Love you! /CK

August sa...

Älskar vaserna som du har kanel och stjärnanis i! Vilka drömmar!

Anonym sa...

Skitsnyggt WHOW Mera sånt Vi får börja importera