onsdag 13 maj 2009

Äntligen!

Efter mycket tjat, insmickrande, ilsket, förtroligt, intrigerande och jävligt förbannat, hotfullt skrik har dom nu äntligen satt på AC:n i gymmet.
Me so happy. Det var jag inte sen att framföra heller! Jag svepte fram över rullbandet som om jag var en älva över vatten.

Nu har jag duschat och väntar på Viktoria. Vi skall till HM och returnera lite kläder som våra barn vägrar att trä över sina kungliga huvuden. Sedan blir det väl en lunch i skuggan och lite jobb på WAB!

Ikväll är det AM IDOL. Yes!

Livet leker!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det gäller att använda både ris och ros.
AM Idol skulle ni byta mot semifinalen i Melodifestivalen. Malena äger

Christian sa...

Coolt! Anledningen till att de slog på ACn beror nog på att jag gick och pratade allvar med dem häromdagen!

Victoria sa...

..mmm...precis...CK, du äger...fett!