onsdag 6 maj 2009

Hahaha..igår stängde dom av telefonen!

Wangan blev helknasig och CK var tjutfärdig. Igår morse stängde dom av telefonen och Internet.

Jag skyndade mig till klubbhuset för att betala, men då var maskinen inte i bruk. Efter ett strul på en halvtimma fick jag äntligen räkningen betald. 170.50 rmb varav jag tror 138 rmb är internet.
CK ringde under dagen för att kolla att jag betalt och som TUR var funkade allt när han kom hem på kvällen.
Wangan kan nu lugnt ringa till "Waterman" och Jenny Lous delivery, CK kan rofyllt blogga vidare och koppla upp sin jobbdator, de stora killarna kan göra sina läxor via nätet (läs: spela WoW) och jag och Lucas kan gå ut med hunden ifred och bara mysa runt.

Ordningen är återställd.

3 kommentarer:

Leila sa...

Jag tycker att det är riktigt kul med era telefonräkningar! Det verkar inte precis Telia-stuk med påminnelser utan rakt på, betala eller var utan! :D

Christian sa...

Man får möjlighet att prioritera...mat eller internet...

Anonym sa...

Det är nog bättre i gamla Svedala i alla fall