onsdag 6 maj 2009

Uj, vad det går bra!

Fem kilometer på 30 min(kör alltid nio låtar minst) avklarade varje morgon känns så jävla bra! Min personliga tränare vill nu ytterligare trycka på vikten av varierande träning. Intervall och sit ups. Jobbigt.

Igår var jag hos Lotta på tjejkväll. Det blev inte sent för de flesta av tjejerna som var där har små/spädbarn som inte helt kunde slappna av förrän mamma var hemma. Jag minns det som igår. Det roliga är att det är så fortfarande hemma hos mig, fast nu är ju Victor så stor(14 år) att det inte blir katastrof dagen därpå när han inte kan somna innan jag kommit hem. Han väntar ALLTID på mig när jag är borta. Han är världens underbaraste unge!
Kommer alltid in till sovrummet och frågar om jag haft det bra, vad jag ätit, hur det var, vilka som var där och vad jag gjort.
Han är värsta tonårsfarsan när jag tänker efter...shit! Kollar säkert "my breath" också!
-Next on my to do list: Buy breath mints

Idag skall jag till H&M med AK och Viktoria. Hoppas stormen har lagt sig där nu så att man ser kläderna och inte allt folk bara.
Sedan är det ämnet svenska på WAB som gäller!

2 kommentarer:

Leila sa...

Där påminner Victor mej om en annan liten kille för länge, länge sen...

Christian sa...

Det är ingen av barnen som väntar på mig när jag har varit på fest....:-( Tur att Vickan är vaken! Bäst är det ju förstås när hon är med på festen.