torsdag 4 mars 2010

Hemmadag!

Vård av stökigt skrivbord.

Idag är jag bara hemma och städar upp på skrivbordet. Det inkluderar datorrensning. Ska försöka att inte slänga någon viktig grej som disablar viktiga saker på datorn... Tjoho, vad blond jag är ibland!

Snart har jag tröttnat på detta. Klar med namnskyltarna till Change For Lifes book release på fredag. Kanske skall jag baka? Läsa? Ringa in en massör? Ta fram vårkläder och se vilka som passar? Fryser om fötterna. Har ju inte sprungit ännu, så det måste jag definitivt. Är lite hungrig...

Vädret är betonggrått och kallt. Allt står stilla ute och vintern verkar hålla ett krampaktigt tag om Beijjan idag. Tur jag har som bestämt mig för att bara vara inne. Fast ikväll skall jag gå på en massa Parent-teacher conferences.
Var och träffade Luddes nya mattelärare redan igårkväll. Hade bokat en tid sent på kvällen för att få med CK, matte är ju ett av ämnena som CK vurmar för, men han skulle givetvis ut på middag JUST DEN kvällen. Det gjorde emellertid inget för Mr Marsh var söööt och snäll och Ludde har fett flyt i matte, så jag gick ut därifrån med ett leende på läpparna! Skit bara att jag kom direkt från gymmet, såg ut som en träningsjunkie. Inte alls smickrande. Sprang på Hanna och Jeppe som också var på lärarträff. Kul!

Wangan bakar bröd därnere och det luktar så gott! Nehe, stop dreaming och start living!

Kram på er alla stigtrampare!

1 kommentar:

8B castensson elsa sa...

Så kul att läsa om allt du gör. Längtar efter att få träffa dig snart!!

Ha en bra dag!
Kramar i massor!

Anna