söndag 28 mars 2010

Påskharens fru -Det är jag!

Bild nummer ett: Anna och Lisa, värdinnorna som fullständigt vibrerade VIPkändisar. De såg ut som riktiga moviestars när de gjorde entré i en het, vit limo. Ett rymdskepp landade med superpower people. Foxy ladies!

Bild nummer två: Jag har fått grepp om kvällens värdar. Det är ingen myt att åtminstone jag faller som Alice i underlandet för killar i uniform. En officer och en gentleman. Helt klart kvällens elegantaste.

Bild nummer nästa: Hela kvällen var späckad med diggande gäster, extremt medryckande musik, god mat och ett aldrig upphörande flöde av uppiggande dryck. I was in the clouds!

Sist: Här stapplar en nyfödd kanin ur boet på väg till offeraltaret. Taxin var sen och det blev stressigt, men vi hann. Grannen hann också att ge tummen upp för min utstyrsel(tror jag). Det var mitt första möte med honom efter drygt ett år som närmsta granne åt höger.




href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhxPufiplq9T6Nc-9l6hbAd912fKW_YntfBwj66clAVVkdhUQYHGLt5ziY6UKCy4_jop_N-sh8VyyUUuajRPmetaUabVegIrq_VoXbiUHNbyMCrhCi2Pd3EUUHMBic_okMI_lOlbjeMMm0T/s1600/DSC_0511.JPG">


3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, äntligen någon som tar tag i dom där guldiga brallorna som vi alla gått och trånat efter, bara svårt att veta när man skulle använda dom. PERFECT!

Leila sa...

Jisses, vikken fest! Men inga bilder på Påskharen himself? Frun var ju alldeles för söt för att få skutta runt bland alla uniformer ensam..^^

Christian sa...

Inga skandaler kan rapporteras från festligheterna....endast den inhyrda fotografen misskötte sig eftersom han fokuserade mer på maten och drickat än på att fotografera.. Det gjorde å andra sidan jag (fotograferade alltså!)