lördag 20 mars 2010

Joachim har namnsdag!

Grattis på namnsdagen Joachim!

Idag har vi varit på stan och sett ut vad som skall bäras på den omtalade Studio 54-festen nästa lördag.
Det var maken som kom på min utstyrsel och jag tyckte att den kunde funka om jag fick ha honom i koppel. -Helt ok, svarade han. Mer skall jag inte avslöja förrän nästa lördag. Oh lala...



Här är en av idéerna som dykt upp när det gäller festklädsel. Här på bilden: Bianca Jagger som fyller trettio år och firas på studio 54 för hundra år sedan eller så.
Billig klädsel för Christian som skall leda hästen och lite dyrare för mig som måste hyra häst och ha finklänning. För kallt för CK...





Om jag såg ut som vår allas Grace, skulle jag givetvis gå lika oklädd som hon. Tur att jag ser ut som jag.

Inga kommentarer: