onsdag 2 juni 2010

Fyra hattar och en klänning

Hej igen! Kom till slut iväg till Silkan och letade hattar som en galning. En kinaflicka i ett scarves-stånd förbarmade sig över mig, när hon insåg att jag inte ville köpa någon j-la scarves, och avslöjade var hattståndet fanns. Längst ned vid skoförsäljningen. Phew... Jag som började uppifrån och ner. Borde gå in och dricksa den där lilla flickan!

Väl vid hattarna kunde jag inte bestämma mig så jag köpte fyra stycken. De var alla användbara och jag gillar ju att gå i hatt. Sedan gick jag raskt in i ett stånd som haft en så söt Ralph Laurenklänning, prutade ner den till 300 och sprang mot bilen. Ville ju inte fastna i bilköerna som alltid uppstår däromkring vid 3.30-tiden och framåt.

Väl hemma provade jag hattar så jag nästan fick skav i pannan. Med lite modesta modistfasoner fick jag till slut till en hatt i Spanska Ridskolemodell/tokspelsmodell. Klänningen jag skall ha är full av mönster med ridutrustning. En liten hästflickas dröm! hehe... Får se om det blir några bilder tagna på lunchen imorgon.

Nu skall jag äntligen gå och knoppa. Sov gott alla videungar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi vill se

Leila sa...

Men kommijen! Visa bilder nurå!