måndag 21 juni 2010

Myggbet, solrosa och matlagning till hela kompaniet.

Oj, nu har jag myggbett på hela kroppen. Bara små röda prickar som inte kliar, iofs. Det är SOMMAR! Jag satt ute på eftermiddagen och läste veckotidningar igår och nu har jag blivit rosa i skinnet! Tänk om jag blir brun? Neee...det händer inte.
Är på väg till Starbucks för att ta en sista kopp kaffe med Lotta och Kristina. Sedan far de båda hem för gott. Lottas plan går redan i dag.
Får se vad vi hittar på den här veckan, jag och killarna. Lite midsommarförberedelser blir det förstås. Det svåraste, nu när de är lediga, är att hitta på både lunch och middag , de är så himla hungriga hela tiden. Varför kan inte alla bara ha lite lagom maja-sjuka, så jag slipper laga mat jämt? Lagad mat ska det vara och inga rester! Enligt grabbarna är soppa och sallad till för pensionärer med matsmältningsbesvär och anorektiska kärringar. Jag som gillar det...
Jahapp, nu kom chauffören, prick halv nio. Dags för frukost på Starbucks alltså! Hej så länge!

2 kommentarer:

Leila sa...

Det är säkert samma små elaka mygg som gjorde mina ben totalt rödprickiga när jag var hos er senast. Men Clarityn hjälpte! :)

Anonym sa...

Åk hem så fixar jag maten