tisdag 26 augusti 2008

TjaBo!


Detta är Anna Castenssons "driver". Han lystrar till TjaBo.
Alltid lika glad och go´! Här är vi på väg in till tyska slaktaren vid Lake Side. Tyvärr så öppnar dom inte förrän klockan elva...bara så ni vet i forts. Helger kl tio. Vi drog till Jenny Lou istället och handlade.


Så söt man kan vara när man är och badar. Olyckligligtvis var inte humöret detsamma.


Här är en kul grej för killarna att roa sig med när det är lååångtråkigt. Vi gick till Dynasty-poolen och badade för hundra spänn.


Tjugo kronor för tio minuter kostar det att få leka i bollen. Görsköj!


Svårt att hålla balansen bara och när tiden tog slut i bollen tog också humöret slut(kanske syrebrist?) för båda pojkarna. Jag vägrade att gå innan en timme löpt ut. Jag menar, hundrafyrtio rmb för mindre än en timmes bad...morr. Det var sista gången som jag går och badar med två så tjuriga killar. Tur jag hade mig bra lektyr.

Inte nog med det. CK skall ut ikväll på middag så vi får vara ensamma och vara tjuriga hela kvällen. Gladast är nog CK!
Bu för rastlösa dagar. Inte ett dyft av substans har ju hänt idag.

3 kommentarer:

Leila sa...

Det är gratis att bada i poolen på Bangatan, bollen får ni ta med er själva, så får ni leka med den så mycket ni vill!

Anonym sa...

Åk hem

August sa...

BOLLEN SER KUL UT