tisdag 24 mars 2009

Möten, möten, möten

Mitt liv består av möten just nu. Barnen har massor av möten i skolan just nu som jag måste gå på, inga allvarliga som tur är, bara roliga.
Victors 8th graduation kommer allt närmare. Då skall det bli fest av på ett av stans finare hotell, my o my. Behöver jag nämna att jag sitter i festkommittén med en massa möten som resultat.
Change For Life möten och annat fyller upp gott och väl. Det skall bli skönt med lov i skolan nästa vecka. Då tar även Sofia Distans på WAB lov.

Imorgon är det lönedags och då skall jag passa på att köpa mig ett par nya springskor. Mina gamla har Ludde lånat. De ser ut som en rastlös hundvalp har fått tag i dem, bara trasor kvar. Men, man skall ju inte spela fotboll i ett par lättvikts-skor för femtonhundra spänn...ah well...boys will be boys.
Har ju ett par halvschyssta adidas som jag köpte i USA i somras, men dom knarrar så jag skäms. En väninna som gick fem meter framför mig i sällskap med en massa andra tjattrande damer(no offence), vände sig om och frågade om jag hade adidas. Hon har nämligen ett par likadana...Så, då har den varningen utfärdats.

1 kommentar:

Leila sa...

Wussie, Willie eller Pussy verkar väl vara träffande namn efter din beskrivning...