fredag 20 mars 2009


Opsie daisy! Orkar inte roterabilden...men ni ser ju vad vi har för temperatur här idag. Varmare ute än inne. Var nu inte avundsjuka. Bilens handbroms gick sönder idag när jag var på parkeringsplatsen på WAB. Den fastnade i låst läge så det var omöjligt att rubba bilen.

Jag var med Lucas i skolan idag för att gå på Student Led Conference. Han har visat mig runt och gått igenom allt han gjort i år.
Vi kastade javelin, gjorde mattepapper, gick balansgång, dansade hora till nagilah havah, upptäckte en stor tegelsten och andra "boulders" i Lucas locker (-dom är mina vänner, släng dom inte, sa Lucas. Min son har en tegelsten som vän i skolan. Skall jag vara orolig?), beställde fruitbread från Grand Hyatt som var en välgörenhetsgrej, lyssnade på frökens mål, förhörde varnn på kinesiska och mycket annat. Gissa om jag var slut när vi skulle ta bilen hem från parkeringen och den rishögen gick sönder?
Vi smet igenom middleschool på vägen hem och passade på att inta scenen som Victor skall spela på ikväll. Lucas var där först! Bara så du vet det, Victor!

En smältande klocka inspirerad av Salvador Dalí som Lucas gjort i ART. Där klippte vi fjärilar som blev så fina! Puh, halva dan har inte gått än och jag är sovsugen. Måste ju vara pigg ikväll när jag ska gå och titta på Victor när han spelar på WAB Rocks.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om man nu måste avslöja sina hemliga vänner, så kan jag väl bara säja att mina tre kajor är ganska mysbusiga...